sobota 5. července 2014

Putování po kaplích

Tentokrát nechám za sebe spíše hovořit fotky. Měli jsme odpočinkový den. Celé dopoledne jsme prospali a po obědě vyrazili na putování po kaplích.
Výchozí bod jsme měli v Hlavňově u rybníka.


Po silnici jsme došli k rozcestí


a pak už šli lesem,


až k Čertově skále.


Od ní jsem šli křížovou cestou


k Ticháčkově kapli


Pak dolů po Růžencových schodech a pěšinkou k Soudní bráně. Kde je vlastně taky začátek oné křížové cesty.


Je zde léčivý pramen Panny Marie Suchodolské.


Z geocashingu jsem věděla, že je zde nějáká keška, bohužel jsem se doma zapomněla podívat na bližší informace. A však při obhlídce terénu jsem sáhla naprosto najisto.


V kešce ovšem byl jen štítek se souřadnicemi, takže to budu muset nakonec stejně prozkoumat kam dál.
Jelikož stále bylo času dost, tak jsme sešli ještě dolů k Lurdské kapli.


Od ní jsme se už vraceli zpátky do Hlavňova. Cestu jsme potkali krokodýla :-)


a krávy,


poštípala mně stovka ovádů. Jsem jim něják chutnala, protože na Přemka s Jirkou nešli vůbec.
V Hlavnově v hospodě u rybníka jsme si dali večeři a jeli domů. Ted jdeme opékat hermelín na grilu a brnkat na kytaru.
Doufám, že jste dnešní den prožili taky tak hezky jako my.

Bližší informace o místech, co jsme navštívili najdete zde.

Žádné komentáře:

Okomentovat