neděle 27. července 2014

Slimáci

Jelikož včera se ohýnkovalo, tak jsme seděli a hráli a zpívali a popíjeli až do 4. hodiny ranní.


Zažili jsme nájezd slimáků největších na naše nohy, teda hlavně Přemek jim zjevně chutnal. Tak velké potvory jsem ještě neviděla.


Našla jsem, že dorůstají až do délky 20 cm. Ty naši měli kolem 10 cm. Přepadnout mně dvaceticentimetrový slizoun, tak teda nevím...
No nic, vstávala jsem v 11. hodin, s nohama oteklýma zase jak hrom. Udělala jsem jen to nejnutnější. Bohužel jesm se praštila tou oteklou nohou o roh uhláku u kamen a bolelo to hrozně, tak jen doufám, že to nebude mít další následky...jak mně stále Adri straší, at dávám bacha, aby se ta noha náhodou neotevřela. Prostě celkově mi dneska bylo nevalně, tak jsem si šla ve 14:00 zase lehnout a vstala v šest večer.
A stejně se už zase těším do postele.

1 komentář:

  1. Jé, tak to u nás nám tihle slizouni požírají úrodu ... fakt děs:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat