pátek 11. července 2014

Nákupy

Hned ráno v 7:00 jsme vyrazili s Jiříkem do Náchoda za Miškou. Plán byl nákup v Náchodě - Bělovsi. Takže jsme si udělali hezkou procházku. Protože obchody otvírali v 9. hodin, tak jsme napřed prošli Kaufland, koupili si pití a banány.
Pak už jsme šli udělat zátah na Pepčo, kde mají super věcičky na mrňata a jelikož jedna vnučka má zítra narozeniny a příští týden jedu za Leonkou a Matýskem, tak se to moc hodilo. Mají věci i na velké holky, takže Mišce jsem tam koupila netopýří halenku s krajkovými zády. Bohužel nemají věci pro obry, takže já jsem tam na sebe nesehnala nic. Ovšem nasbírala jsem tam spoustu nápadů a inspirace a určitě tam vyrazím nakoupit výbavu do karavanu, až ho dáme dokopy.
Pak následovala DM drogerie, ze které jsem odcházela s plnou náručí sprchových gelů. Já ty jejich srpcháče Balea prostě miluji.
No, co jsem nesehnala v Pepču, to jsem si bohatě vynahradila v Kiku. Konečně mám šaty dlouhé až na zem, co schovají moje oteklé nohy, a hned dvoje. Pak ještě bílé dírkaté tričko, Jiříkovi košili a Přemkovi tepláky. Na to, že jsem tam původně šla koupit jen letní kalhoty (ty ovššem neměli) jsem se celkem rozšoupla.
Zpátky do centra Náchoda, jsme šli ověnčené jak vánoční stromky. Po pravdě, ve městě už jsem mlela z posledního. Takže jsme si dali tašky k Mišce domů, vzali Kvída a šli si koupit něco na zub.
Když jsme pak odcházeli od Míši na autobus, tak nás chytil pěkný liják. Pršelo celou cestu a byla jsem komplet promáčená. Došli jsme na autobusák a pršet přestalo.
Nejspíše jsem toho nakupování ještě neměla dost, tak v Broumově jsem si ještě odskočila k vietnamcům do Lenky a koupila barvu na vlasy, a ještě pár kravinek.
Peněženku jsem provětrala opravdu důkladně, takže ted holka chudák drží dietu.
Dnešní příspěvek je bohužel bez fotky, protože jsem zapoměla foťák v Náchodě u Míši...zítra mi ho mladí dovezou, takže nějáké foto doplním.




Žádné komentáře:

Okomentovat