pondělí 21. července 2014

U Hawrana

Dneska bylo už lépe, ale i tak stále vedro a teplota 33 stupnů nedávala moc možností. Zase jsem byla vzhůru od 5 hodin ráno. Abych se nenudila, začala jsem tvořit...velmi tématicky...vánoční hvězdičky :-)))
K obědu jsme udělaly s Leonkou zeleninový salát.
Po třetí hodině mně Milan s Leonkou odvezli k Hawranovi. Moc jsem se na tu návštěvu těšila :-)
Hawran je človíček, který si na indiána nehraje, ale opravdu tak žije. Ano pro mně je úžasný, protože si vážím každého tvořícího člověka, co do své tvorby dává i kus sebe. Jsem moc ráda, že jsem mohla jeho výrobky osahat.
Ovšem naprosto unešená jsem byla z Lenky - Sovice. Skvělá žena a sálá z ní úžasná energie. Za tohle setkání a poznání se jsem nesmírně vděčná. Bohužel jsem si zapomněla vzít s sebou foták. Takže Lapače a náhrdelníky, co jsem si dovezla, jsem vyfotila až doma u Leonky.



Žádné komentáře:

Okomentovat