pátek 1. srpna 2014

Co pošta přinesla

Opět dopisuji o den později. Včera se konečně trochu ochladilo a chvílemi i pršelo. Takže se mi trochu ulevilo fyzicky, ale pošmourno zase špatnšě snáší má psychika, on si člověk nevybere.
Ale před polednem mi zase přišel korálkový poklad, takže jsem zabořila ruce do korálků a hned mi bylo líp. Na dalších pár dnů mám o zábavu postaráno, budu si hrát na Popelku. Nejspíš zapojím i Jirku, protože už se očividně nudí, ty prázdniny jsou prostě dlouhé. A celé dny jen kreslí a večer sedí u počítače. Ted jak se nudí, tak přes den i pospává a není to dobré. Ovšem vymyslet autistovi činost je celkem oříšek a mně už docházejí nápady...Jistě utírá nádobí, luxuje, vynese odpadky, ale to on ve své rychlosti má za pár minut hotové.
Přemkovi přišla také pošta, obutí na motorku. Jelikož na srpen máme naplánované cestování a se sajdou se ty gumy šíleně sjíždí, tak aby bylo vše nachystáno.


Zítra, nebo vlastně dneska jedeme do Trutnova, tak večer ještě Přemek šel přidělat kytaru na sajdu a nabalit spacáky. Doufám, že nebude pršet a pojedeme na hondičce.

Žádné komentáře:

Okomentovat