sobota 2. srpna 2014

Motoscuk

Ráno jsme vstávali kolem osmé hodiny. Po snídani  jsem si nafotila pár kytiček na zahrádě.


Chlapi probrali motorku a sajdu.

 

Před desátou jsme vyrazili do Jetřichova, kde se konal Motoscuk. Přemek chtěl stihnout vyjížďku.Dorazili jsme tam tak akorát.


Po vyjížďce nás Přemek odvezl domů, protože co se zbytku zábavy týká, tak opravdu motosrazy nemusím. Ikdyž tento jediný, bych možná časem zvládla...
Doma se Přemek najedl a vrátil se zpátky do Jetřichova. Večer mi volal, že se sajdou je tam opět jako velká atrakce a povozil tam snad všechny děti :-)
No, a já jelikož jsem doma sama, tak na mně opět padá jako obvykle depka, tak přemýšlím, jak z toho a čím ji zahnat, abych tu noc přečkala.

Dneska taky o sobě dala vědět dcerka Šárka, která pracuje u cirkusu Cramer, tak jsem moc ráda.





Žádné komentáře:

Okomentovat