čtvrtek 14. srpna 2014

Tag: Liebster Award

Na začátek pár pravidel, který tento tag má:
  • Nominovaný by měl poděkovat blogerovi za nominaci
  • Napsat jedenáct faktů o sobě
  • Odpovědět na jedenáct otázek, které dostal/a
  • Na konec nominovat jedenáct blogerů, kteří mají pod 200 odběratelů, aby odpověděli na Tvých jedenáct otázek
11 faktů o mně:

1. Miluji modrou barvu ve všech jejích odstínech.
2. Nikdy bych nevlezla do moře, protože se bojím různé havěti, co v něm žije.
3. Ráda ponocuji.
4. Nejím maso, ale vegetarián nejsem.
5. Miluji sladké.
6. Mám panickou hrůzu z pavouků a zubaře.
7. Mám ráda rum :-)
8. Neumím být sama.
9. Ráda navštěvuji hrady a zámky.
10. Nerada nosím kalhoty.
11. Tvoření je můj život.

Mé odpovědi na otázky od Mishughety:

  • Jaká byla/bude tvá dovolená letos?
  • Letos to bude poslední týden v srpnu, Jihočeský kraj a kousek Rakouska. Moc se těším na stezku stromů.
  • Jaký je tvůj nejoblíbenější letní výrobek z tělové nebo dekorativní kosmetiky?
  • V létě potřebuji hlavně osvěžit, takže určitě tonikum s aloe vera od Oriflamu, tuhý deodorant od Rexony a můj stálý průvodce - kokosový olej.
  • Na jakém filmu jsi byl/a naposledy v kině?
  • Kino? Co to je? :-D Naposledy jsem byla na pohádce Čtyřlístek ve službách krále. 
  • Jaká je tvá oblíbená fotografie z mé stránky? Přilož odkaz.
  • To je hrozně těžké, líbí se mi valná většina tvých fotek.  Miluji tvé hrátky s kapkami vody. Hodně se mi líbí tato. Nepochopím, jak jsi svládla sama házet a fotit v ten správný okamžik.
  • Jaký je tvůj oblíbený seriál?
  • Ulice a Ordinace v růžové zahradě
  • Co tě baví na tvé škole/práci?
  • Školu už mám nějáký pátek za sebou, klasické zaměstnání taky. Co člověka může bavit na péči o postižené dítě? Snad časová flexibilita. Taky to, že se člověk naučil být odolný...
  • Kde sbíráš inspiraci k tvorbě na blogu?
  • V každém dnu se něco najde :-)
  • Za co nejvíc utrácíš?
  • Určitě za korálky a potřeby k tvoření.
  • Jaký styl oblékání preferuješ?
  • Miluji svobodu, volnost rozevlátost. Ideální by byla nahota. Ano, jsem zastánce naturalismu.
  • Byl/a jsi někdy u profesionálního fotografa? Popřípadě chtěl/a by jsi?
  • Kromě průkazkových fotek a jednoho utajeného komparzu ne. Když jsem byla mladá a hezká, tak jsem se styděla. Ted bych se už nestyděla, ale zase už nejsem ten správný objekt k focení :-D
  • Jak by měla vypadat tvá dovolená snů?
  • Cestování na motorce po Provence, kraji levandule :-)  
  • A nebo být na měsíc sultánkou a mít mužský harém, plný dlohovlasých krasavců :-D 

Žádné komentáře:

Okomentovat