neděle 3. srpna 2014

Líná neděle

Fotek jste si užili za poslední dva dny spoustu, tak dneska to bude bez obrázků :-)
Usnula jsem asi v půl jedné v noci s tím, že si jen zdřímnu a v jednu kouknu na horor. Ale ejhle vzbudila jsem se v pět ráno (poslední dobou má obvyklá hodina) zimou. Měla jsem totiž večer otevřená všechny okna a zapnutý větrák, aby se vůbec dalo dýchat. Tak jsem všechno pozavírala, povypínala vzala si prášky a znovu usla. Vstávala jsem v devět ráno a hned začala motat hvězdičky, pak udělala jídlo a vesele motala dál. V 11:00 dojel domů Přemek a hned na to začlo hřmět a těšila jsem se na bouřku. Jenže nás to zase obešlo, až kolem čtvrté odpoledne se konečně rozpršelo. Snad mi trochu splasnout ty mé otekliny.
Celý den byl takový ospalý i Jiřík pořád odpočívá, jestli to ale spíš není tím, že se nudí :-(

Žádné komentáře:

Okomentovat