středa 13. srpna 2014

Odjezd domů (úterý 12.8.2014)

Ráno jsem se vzbudila, až v devět hodin. Takže jsme se nasnídali, uklidili, pobalili věci a šli dolů k Janě čekat na Květouše, který nás odvezl do Kařeza na vlak.







A pak už jsme vesele uháněli rychlíkem ku Praze.






V Praze jsme se přesunuli na Florenc, koupili si svačinu a pití a pak už jeli autobusem směr Broumov.
_________________________________________________________________

Tímto děkuji především Janě a Láďovi za krásnou dovolenou, Kristýnce za obrázky, Jitce za ten látkový poklad a bezva pokec, Bětušce za výklad karet a milé popovídání, Květoušovi za odvoz ...prostě všem za to, že jsou a že se mám stále kam vracet. DĚKUJI
_________________________________________________________________

Přemek pro nás dojel k autobusu (se zpožděním :-D), uvařil moc dobrý buřt guláš, koupil zmrzlinku a jiné dobroty , prostě na mně myslel ♥
 Doma mně čekal putovní balíček od holek z Fleru, tak jsem se měla v čem přehrabovat. V noci jsem se ještě vrhla na tu krabici s látkami od Jitky...takže spát jsem šla ve tři ráno.

Žádné komentáře:

Okomentovat