pondělí 18. srpna 2014

Ach ty korálky...

Ráno jsem si přispala a vyhrabala se z postele až v 9:00 hodin. Pak jsem uklidila  a umyla nádobí. Když jsem uklízela věci z prodeje, tak jsem bohužel musela konstatovat, že prostě ten prodej letos nestál za nic. Jistě 1600 kč nenajdu na ulici, na tu výstavu bych jela i tak...ale přemýšlím, jestli mi to za tu námahu a probdělé noci stálo. Korálků a tvoření se rozhodně nevzdám, jen to musím pojmout jinak. Ony totiž i tak šly na odbyt hlavně vánoční hvězdičky. Bohužel jsem jich měla minimum, spíše jen na ukázku, takovou směsku, každou jinou. Bylo mi totiž hloupé prodávat ted o prázdninách vánoční věci....
Jinak ta děsná únava u mně přetrvává stále, takže jsem to zapíchla ještě odpoledne, po obědě. Je to děs, připadám si ja Šípková Růženka.
Jiříka stále drží focení a trochu kreslení.






Ted jede stále v tomto stylu. Tohle je prý Miška :-)

Co s tím, co jsem neprodala? Něco si nechám pro sebe, něco Míše na focení (asi hlavně dlouhé korále) a zbytek rozdám dobrým lidem...

Žádné komentáře:

Okomentovat