úterý 5. srpna 2014

První červené

Včera mi děsně blbnul net, tak příspěvek dopisuji dneska.
Jelikož jsem se neflákala na počítači, tak jsem udělala spoustu práce. Uklidila horní byt, a tady dole. A umotala kupu pidi hvězdiček.
Když přijel Přemek z práce, tak jsem s ním šla ven. Přezul to zadní  kolo na hondě.


Konečně uzrálo první rajče. Úroda bude bohatá, jen prostě u nás je všechno tady na severu později.





A ještě jsem vyfotila naši těhulku, která ze dvorku vyštípala všechny ostatní kočičáky (a že jich bylo). Nejspíš si vytvořila uzemí pro svůj rod. Žere jak protržená a vesele loví myšáky. Takže původně kočka gaučová se, která se venku bála, se výborně aklimatizovala a prosadila. Pudy zvítězily :-)





1 komentář:

  1. Úroda vypadá slibně, to u nás je to nějaká bída:-))) A koukám že kočička je asi příbuzná té naší:-))
    Ajka

    OdpovědětVymazat