pondělí 18. srpna 2014

Pouť a výstava veteránů (neděle 17.8.2014)

Co vám budu povídat nakonec jsem spala jen hodinu. V půl šesté budíček a v půlsedmé jsme vyrazili do Police nad Metují. Výstava už se začínala hezky plnit. Přemek vybylil aparatůru na ozvučení, já věci na prodej. No úpřímně ten prodej moc nešel. Je to rok od roku slabší. Nejvíc šli paradoxně vánoční hvězdičky...
Ale jinak výstava byla krásná...

Auta:


Traktory:


Motorky:


Různé unikáty:



Taky náš Barkas...a jeho mladší bráška :-)



Flašinetář:


Dobové oblečení a rekvizity:


Krásné ceny, pro oceněné:


Přijel se za náma podívat Olin s Vendulkou:


Taky Miška s Jakubem:


Radši se ani neptejte kolik jsem si nakoupila sladkostí...plnou igelitku :-D hlavně turecký med.
U jednoho indiána jsem si koupila CD.


Jiřík celý den fotil, fotil naprosto všechno, takže jsem mu asi 3x měnila baterky.


Chtěla bych Přemkovi poděkovat za super den.


A na závěr trocha inspirace :-)



Žádné komentáře:

Okomentovat