čtvrtek 14. srpna 2014

Důchod

Takový trochu hektický den. Ráno jsem přebírala fotky... napřed přímo ve fotáku a po stažení ještě v počítači. Přebrat skoro 2000 fotek mi dalo celkem zabrat. Po  selekci fotek jsem dopsala blog, což mi zabralo spoustu času. Mezitím jsem ještě prala prádlo, myla nádobí a vařila oběd.
Odpoledne jsme jeli za Přemkem do práce a pak do města s Jiříkem pro důchod a nakoupit. Mám hrozný deficit sladkého, takže v Lídlu jsem se hned vrhla na želé, čokoládu a hlavně halvu. V lékárně jsem chtěla Jiříkovi koupit sirup na kašel, ale mají dovolenou a zkrácenou pracovní dobu, tak jsme to nestihli.
Po příjezdu domů, jsem upekla ještě kuře, aby měl Přemek jídlo do práce, když teď nechodí na obědy. Z přebraných látek a vln od Jitky jsem udělala balík, který poputuje k Leonce.
Ještě by se tu taky mohla ukázat Miška, abych jí předala nějáké dárky z cest. Ona mně zase vrátila šperky, co měla půjčené na focení, protože bych je potřebovala na nedělní prodej v Polici nad Metují. Jenže Miška má ted každý den focení, tak nevím, kdy se sem dostane.

Dneska je to bez fotky, ale fotek jste si v předešlých příspěvků užily spoutu, tak snad mi to prominete :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat