středa 13. srpna 2014

Mise splněna (pondělí 11.8.2014)

Pršelo i ráno, drobně, ale vytrvale. Taky se hodně ochladilo. Naštěstí pod obřím smrkem a slunečníkem bylo sucho. Po desáté hodině, sice bylo stále zataženo, ale pršet přestalo. Tak jsme vyrazili s Jirkou do Zbiroha na doplnění zásob, koupit deštník a hlavně zajít na Radnici na oběd.
Po obědě, jsme šli navštívit Bětku, poslední z trojice mých Zbirožských kamarádek. Tentokrát jsme oba s Jiříkem nechali fotáky v chatičce, takže zůstane bohužel v utajení. U Bětky jsme si hodně povídali a  samozřejmě došlo na karty. Jsem moc ráda, že to letos vyšlo a zase jsem ji po dlouhé době viděla.
Pak jsme šli zase na zahradu, v chatičce vybalili nákup, spalili čisté prádlo a šli se k Janě vykoupat. Po koupání jsme se tam trochu zasekli, Jiřík s Kristýnkou si malovali vodovkami, což bylo fajn v chatičce, by se Jiřík nudil, když bylo škaredě. Taky padlo poslední rozhodnutí, zítra jedeme domů. Počasí nám přestalo přát Taky jsem  oběhla dá se říct všechny, co jsem plánovala vidět, takže mise byla splněna a zase za rok...
Objednali jsme si u Květouše na zítra odvoz k vlaku do Kařeza. Rozloučili jsme se s Janou a šli se uložit do chatičky. Mně přepadla nějáká cestovní horečka, a nemohla jsem vůbec spát, tak jsem si dlouho do noci četla.

Na fotkách vám ještě představím dva pejsky...Ditušku, jediný pes, kterého se náš Jirka nebojí:

Čertíka, pejska malé Kristýnky:


Žádné komentáře:

Okomentovat