pátek 15. srpna 2014

Den BLBEC

Nevím, asi špatná konstalece hvězd či co, ale celý den mi stále všechno padalo z ruk. Dopoledne jsem chvíli dělala náušnice, ale musela jsem toho nechat, jinak bych si snad ketlovacími kleštěmi vypíchla oko.
Zase jsem měla v pračce v prádle papírový kapesník, samozřejmě od Jirky :-(
Přišel balík od Leonky s háčkovanými kabelkami, které se pokusím prodat v neděli na pouti. Bohužel mi je nenacenila, tak moc nevím, co s tím. Některé jsem se pokusila posunout o level výš a přidělala na ně řetízky.


Odpoledne jsem volala 2x Přemkovi, ani jednou mi to nevzal. Dokonce mi ani nezavolal zpátky, jak to obvykle dělá, navíc dojel domů pozdě...
 Večer jsem se praštila dole v dílně do hlavy, což už byla poslední kapka. Byla jsem  ze všeho vzteklá, vytočená a zase to obrečela. Ale třeba mi prostě jen chybí sluníčko...
Jediný světlý bod tohoto dne byla výborná křenová omáčka, která se mi fakt povedla.

Žádné komentáře:

Okomentovat